طراحی سایت

Wiki Article

۵ مشکل نصب وردپرس که همین الان باید درباره ‌اون بدونین!

سلام دوست عزیز شب شما هم به خیر. بین ۴۰ تا ۸۰ روزکاری وقت لازمه.

معمولا در قسمت بالای منو از کلید ناوبری برای تغییر زبان استفاده می شود.

محبوبیت اپلیکیشن‌های موبایل روی ساختار ناوبری‌ وب‌سایت‌ها تأثیر زیادی داشته است.

  نکته مهمی که وجود دارد این است که طراحی سایت قیمت ثابتی ندارد و با توجه به سرویس و امکانات، نوع قالب و مدت زمان تحویل کار تعیین می شود. هزینه های طراحی سایتی که نیاز به کد نویسی داشته باشد بیشتر از طراحی سایت با قالب آماده است اما معمولا کارشناسان متخصص در این زمینه به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار فروشگاهی را دارند پیشنهاد می کنند که از قالب اختصاصی به جای کد نویسی برای طراحی سایت خود استفاده کنند تا هزینه سفارش سایت فروشگاهی برای آن ها سنگین نشود. قیمت نهایی سفارش طراحی سایت می تواند یکی از فاکتورهای تشخیص کیفیت باشد. به عبارت دیگر هرگز نمی توان یک پروژه طراحی سایت با کیفیت و استاندارد را با قیمتی ارزان انجام داد. بنابراین چنان چه برای پروژه سایت خود قیمت ارزان را مد نظر دارید بایستی خودتان را برای دردسرهایی نظیر عدم پشتیبانی شرکت مجری پروژه، کسب رتبه پایین در موتورهای جشت و جو و هزینه های سنگین اجرای مجدد پروژه آماده کنید.  فاکتورهای مهم قیمت طراحی سایت

شما برای برندسازی و معرفی خودتان در فضای وب، ارتباط بهتر با مشتریان و کم کردن هزینه های بازاریابی به سایت نیاز دارید.

در صورتی که قصد استفاده از قالب های پیش فرض پرتال را داشته باشید، فقط کافی است قالب خود را انتخاب کنید و تغییرات لازم را روی آن اعمال کنید. بنابراین، ظرف چند روز وب سایت خود را خواهید داشت.

اجازه دهید کارشناسان حرفه‌ای و متخصص ما سایت شرکت شما را طراحی کنند

بله، برای انجام طراحی سایت وردپرس لطف کنین با شرکت یا شماره واتسپ تماس بگیرین.

آیا طراحی اختصاصی براتون مهمه یا از طراحی موجود استفاده بشه؟

به آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف خوش آمدید. وظیفه ما ارائه خدمات گوناگون برای رشد و پیشرفت کسب و کارهایی است که علاقه به فعالیت در بستر وب دارند.

چرا که قالب های وردپرسی، اکثراً ترجمه قالب های خارجی هستند و بنابراین چندان تطابقی با سایت های فارسی ندارند.

در ادامه میخوام در مورد قیمت طراحی سایت با وردپرس براتون کمی صحبت کنم.

با اینحال، همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، هر چند پرتال تمام ویژگی ها و امکانات لازم برای داشتن یک وب سایت استاندارد و خوب را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما قابلیت توسعه کمتری نسبت به وردپرس دارد.
در قرارداد خدمات نگهداری و مدیریت سایت موارد مهمی است که باید بهش توجه کنید.

هزینه طراحی سایت با وردپرس به عوامل مختلفی بستگی داره. یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در شروع یک پروژه طراحی سایت بحث شیرین و البته شاید تلخ قیمت و هزینه هاست.

ما هم برای ساختن یک ناوبری مفید، استفاده از منوی همبرگری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با وردپرس هر فردی می تواند با حداقل اطلاعات فنی در برنامه نویسی وردپرس را نصب و قالب دلخواه خود را پیاده سازی کند. وردپرس طوری طراحی شده است که کار هایی مانند: مدیریت پست ها، آپلود تصاویر، اضافه کردن صفحات جدید و … را بسیار آسان کرده است.

  نکته مهمی که وجود دارد این است که طراحی سایت قیمت ثابتی ندارد و با توجه به سرویس و امکانات، نوع قالب و مدت زمان تحویل کار تعیین ادامه می شود. هزینه های طراحی سایتی که نیاز به کد نویسی داشته باشد بیشتر از طراحی سایت با قالب آماده است اما معمولا کارشناسان متخصص در این زمینه به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار فروشگاهی را دارند پیشنهاد می کنند که از قالب اختصاصی به جای کد نویسی برای طراحی سایت خود استفاده کنند تا هزینه سفارش سایت فروشگاهی برای آن ها سنگین نشود. قیمت نهایی سفارش طراحی سایت می تواند یکی از فاکتورهای تشخیص کیفیت باشد. به عبارت دیگر هرگز نمی توان یک پروژه طراحی سایت با کیفیت و استاندارد را با قیمتی ارزان انجام داد. بنابراین چنان چه برای پروژه سایت خود قیمت ارزان را مد نظر دارید بایستی خودتان را برای دردسرهایی نظیر عدم پشتیبانی شرکت مجری پروژه، کسب رتبه پایین در موتورهای جشت و جو و هزینه های سنگین اجرای مجدد پروژه آماده کنید.  فاکتورهای مهم قیمت طراحی سایت

البته امکانات پرتال فقط به همین ختم نمی‌شود. شما از طریق پنل مدیریت خود در پرتال می‌توانید ایمیل اختصاصی بسازید، اقدام به تولید محتوای وبلاگی کنید، در هر زمانی قالب خود را ویرایش دهید، صفحات جدیدی به آن اضافه کنید یا اصلاً یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید و ...

سیستم های مدیریت محتوا وردپرس و جوملا جزو محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا میباشد.

وردپرس و پرتال هر یک مزایایی نسبت به دیگری دارد. از طرفی، وردپرس یک سیستم شناخته شده است که قابلیت توسعه بسیار بالایی دارد.

•    اگر محتوا در همۀ دستگاه‌ها به‌صورت ناهماهنگ نمایش داده شود، روی سئو تأثیر منفی می‌گذارد.

وب‌رمز با نزدیک ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات وب، تبلیغات گوگل ادز و خدمات سئو را به طور حرفه‌ای به عنوان راهکاری مناسب جهت افزایش بازدید سایت و رونق کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد.

از لیست پوسته ها یکی از گزینه ها رو به دلخواه انتخاب و دکمه فعال نمایید رو کلیک کنید.

اینجا باید به بهینه‌سازی بخش‌های مختلفی که در ادامه می‌گوییم حسابی توجه کنید تا تغییر شکل وب‌سایت شما در صفحه‌‌نمایش‌های مختلف، تأثیر منفی روی عملکرد آن نداشته باشد.

هنوز سایت ندارید؟ شاید در طراحی وب‌سایت یونیک و فوق العاده برای کسب و کارتان حساس و سختگیر هستید.

طراحی سایت چند منظوره یا دو زبانه ( در سی روز کاری ) + آموزش ویدئویی
زیرا طراح این بخش باید مخاطبان شما را به طور کامل شناسایی کند و با توضیحات بیشتر توجه به نوع مخاطب، نوع سازمان و ... شروع به توسعه طرح اولیه کند.

این راهنمایی اصول اولیه  تا تغییرات عمده را بدون نیاز به کدنویسی در وب سایت را پوشش می دهد.

وب سایت شما باید هویت داشته باشد. طراحی سایت شما باید نشان دهد که کسب و کارتان چه باورها و ارزش‌هایی دارد.

مسیری است که در سایت شما مشخص شده و کاربران طبق آن مسیر بین صفحات مختلف وب‌سایت حرکت می‌کنند.

بخش اصلی ناوبری سایت، منوی سایت است که نمونۀ آن را در تصویر زیر می‌بینید.

در چنین الگویی یک سایت حرفه ای با وردپرس طراحی شده که میتونه ترافیک بسیار زیر رو به راحتی پاسخگو باشه.

اگر روی ارتباط با سایر کشور ها مصمم هستید، باید بدانید ارائه محتوای مقاله، کتگوری، محصول و … حتی موارد جدید باید با قابلیت ترجمه به مخاطب ارائه شود تا در اعتماد سازی نقش مثبتی داشته باشد.

همه این راه رو میرن. توصیه من به شما اینه که اشتباه بقیه رو تکرار نکنید. راه صحیح افزودن قابلیت به سایت وردپرس استفاده از ماژول هست.

طراحی اختصاصی وب سایت من بر روی چه سیستمی انجام می‌شود؟

حالا که با هزینه طراحی سایت وردپرس به خوبی آشنا شدیم سوال مهمی که مطرح میشه اینه:

اگه دنبال یک سایت ارزان هستید میتونید به صورت رایگان انجامش بدید. کافیه یک نسخه از وردپرس اینجا کلیک کنید رو روی سرویس میزبانی تون نصب کنید و بعد با خرید یک پوسته عمومی به مبلغی بین ۵۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان یک سایت ارزان داشته باشید.

اینجا باید به بهینه‌سازی بخش‌های مختلفی که در ادامه می‌گوییم حسابی توجه کنید تا تغییر شکل وب‌سایت شما در صفحه‌‌نمایش‌های مختلف، تأثیر منفی روی عملکرد آن نداشته باشد.

وجود ناوبری تعاملی نقش بسیار مهمی در هر وب‌سایت دارد؛ چون به ساختن یک تجربۀ کاربری قدرتمند کمک می‌کند و نرخ پرش را هم کاهش می‌دهد.

نکته: تکنیک طراحی وب ریسپانسیو هم برای کاربران و هم برای کسب‌وکارها مفید است. اینجا این ویژگی باعث می‌شود تا کاربران، کارهای بیشتری را با گوشی و سایر گجت‌های هوشمند خود انجام دهند.

Report this wiki page